eng ru ua

Меню
+38 044 223 60 43

01.08.2019

< Назад

Бізнес в Швейцарії: переваги, податки, процедура, види компаній

Відкрити бізнес в Швейцарії без допомоги експертів — дуже складно. Проте, ця країна є, мабуть, одним з найбільш вигідних варіантів для реєстрації підприємства закордоном, з урахуванням специфіки бізнесу. Більш того, отримати для компанії швейцарську адресу прагнуть не тільки українські бізнесмени, а й підприємці всього світу. Причина в престижі, економічній стабільності, порівняно низьких податках і безлічі інших переваг. Зацікавлені? Тоді відкрийте для себе нові можливості з SAFIR Law & Finance!

Бізнес в Швейцарії: переваги, податки, процедура, види компаній

Організація бізнесу в Швейцарії вимагає вищого рівня ділової майстерності. Відкрити компанію в цій державі можливо лише при наявності дійсно цікавої ідеї, доброго знання законів і вагомого стартового капіталу. Однак, будь-які складнощі в реєстрації підприємства окупаються сповна, завдяки лояльним умовам для бізнесменів.

Що варто знати про Швейцарію? По-перше, при досить мізерних природних ресурсах, держава є найбільш економічно розвиненою в Європі. Її підприємства процвітають, а маркування «Made in Switzerland» асоціюється з високою якістю. По-друге, країна дотримується абсолютного нейтралітету, не вступаючи в політичні і економічні союзи. Незважаючи на це, для підприємців, які ведуть бізнес в Швейцарії, відкритий доступ на міжнародний ринок. Експорт країни складає більше 20% світового обороту. З нього половина спрямована в Німеччину, Францію, Італію і ЄС в цілому. По-третє, швейцарська робоча сила — найкваліфікованіша у всьому світі. Тому, виготовлена ​​тут продукція відповідає високим стандартам і легко проходить будь-які перевірки.

Переваги бізнесу в Швейцарії

Швейцарський імідж і економічна стабільність в країні — вже два аргументи на користь реєстрації бізнесу в Швейцарії. Але, звичайно, потрібно розуміти конкретні переваги, які отримує підприємець:

  • правова підтримка бізнесу;
  • порівняно невисокі податки;
  • податкові пільги;
  • можливість уникнути подвійного оподаткування;
  • захист конфіденційності (включаючи таємницю банківських вкладів);
  • простий вихід на європейський ринок;
  • відсутність валютного контролю.

Важливо ще й те, що в Швейцарії немає корупції. І це не просто слова, а факт. Влада одного з економічних лідерів Європи повністю нейтралізувала корупційний механізм. Таким чином усунуті будь-які перешкоди на шляху розвитку малого бізнесу.

Оподаткування в Швейцарії

Швейцарська податкова система вважається однією з найбільш прогресивних у всьому світі. Особливо цінна для зарубіжних підприємців наявність угоди щодо скасування подвійного оподаткування з багатьма країнами. Це значно полегшує фінансово ведення бізнесу в Швейцарії.

Незважаючи на відносно невисокі податки, оподаткування в країні досить складне. На кожному рівні (федеральному, кантональному та муніципальному) свої ставки. Найбільш високе оподаткування в Цюріху, Женеві і Берні, а найнижче — в Швіці і Обвальдені. Середня ж ставка на прибуток бізнесу в Швейцарії становить менше 18%.

Процедура реєстрації

Реєстрація бізнесу в Швейцарії виконується в кілька етапів. На кожному кроці є свої підводні камені і нюанси. Тому, щоб все пройшло як можна швидше і з мінімальною участю самих бізнесменів, слід звернутися за юридичною допомогою і підтримкою до експертів оформлення бізнесу за кордоном.

Відкриття будь-якого підприємства має на увазі сформовану ідею і чіткий бізнес-план. На першому етапі необхідно вибрати і погодити унікальну назву компанії. Після, на обране ім'я відкривається рахунок, на який перекладається мінімум 200 франків.

Наступний крок полягає у визначенні місця розташування головного офісу компанії. Пам'ятайте, що від юридичної адреси залежить розмір податкової ставки.

Далі розробляється статут і установчий договір. Вони засвідчуються підписами власників і акціонерів. Вартість послуг нотаріуса — від 500 франків. Оформлення документів займає пару днів. Крім того, нерезидент заповнює в обов'язковому порядку декларації з інвестицій та надає дозвіл на купівлю нерухомості для ведення бізнесу в Швейцарії.

Найдорожчий етап — реєстрація в Торговому реєстрі підприємств. Він залежить від розміру статутного капіталу та кількості акціонерів. Вартість послуги — від 10 тис. Франків. Реєструється компанія, в середньому, протягом 7 днів. Відомості про неї публікуються в місцевій діловій газеті через 5-9 днів.

Якщо річний оборот перевищує 100 тис. Франків, то необхідно зареєструвати організацію ще й у податковій адміністрації.

Останній крок — реєстрація всіх співробітників в службі соціального забезпечення.

Види підприємств в Швейцарії

З боку влади Швейцарії активну підтримку отримує малий і середній бізнес. Завдяки лояльній правовій системі, сьогодні саме ці бізнес-категорії забезпечують 3/4 робочих місць в країні. При цьому видів компаній всього два:

  • Товариство з обмеженою відповідальністю (GmbH або LLC) зі статутним капіталом близько 20 тис. франків. Акціонерів мінімум два, а одним з директорів повинен бути громадянин Швейцарії.
  • Товариство з обмеженою відповідальністю (AG або Ltd.) з мінімальним розміром капіталу від 100 тис. франків. У такій компанії передбачаються мінімум три акціонери, а також резидент країни, що знаходиться при управлінні організації.

Керують бізнесом в Швейцарії три органи: збори акціонерів, рада директорів і аудитори. Директори не повинні володіти акціями компанії, а аудитори — фізичні або юридичні особи — вибираються безпосередньо акціонерами.

Цікавий факт: з 1996 року, при реалізації унікального проекту в Швейцарії, іноземні бізнесмени можуть отримати для себе і своєї сім'ї посвідку на проживання. Оформити її можна за три місяці, але потрібно виконати фінансова вимогу — вкласти в підприємство не менше одного мільйона євро.

Які напрямки бізнесу в Швейцарії найприбутковіші? Ми виділили кілька:

  • сільське господарство;
  • інновації та високі технології;
  • туризм;
  • біотехнології;
  • фінансові послуги;
  • медичне обладнання та фармацевтика.

При реєстрації бізнесу в Швейцарії, перед українськими підприємцями відкриваються великі можливості. Однак, необхідно мати зв'язки, контакти і враховувати всі бюрократичні нюанси. Підтримку в цих питаннях Ви отримаєте в SAFIR Law & Finance.

Готові вивести свою справу на міжнародний рівень? Звертайтеся!

ЗАПИТАЙТЕ ЕКСПЕРТА

Читати ще

02.07.2020

Штрафні санкції за несвоєчасну сплату за договорами на період карантину

08.06.2020

Блокування податкових накладних: що робити?

15.05.2020

Податкові зміни у законодавстві на час карантину

© 2020 Safir Law&Finance. All rights reserved.

меню

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!