eng ru ua

Меню
+38 044 223 60 43

24.10.2019

< Назад

5 важливих причин зареєструвати торгову марку

Реєстрація торгової марки є необхідністю для будь-якого підприємця. Захист інтелектуальної власності — не формальність, а те, що дозволяє посилити своє становище на ринку і навіть збільшити прибуток. Доказом цих слів є 5 реальних причин. Їх значимість для свого підприємства ви можете оцінити прямо зараз.

5 важливих причин зареєструвати торгову марку

1. Захист від зловмисників і помилок

Якщо ви допустили випуск товару без реєстрації торгової марки, то не дивуйтеся, коли побачите продукт з таким же ім'ям, але не свого виробництва. У кращому випадку ви просто натрапили на компанію, що вкрала ваш бренд. У гіршому — самі по незнанню використовували чужу ТМ. Результатом стають або термінові зміни і розкрутка нового бренду, або дуже важкі для бізнесу судові розгляди. Таким чином, реєструючи торговий знак, ви захищаєте свій бізнес від проблем.

2. Конкурентна перевага

Споживачі орієнтуються на бренд, як на путівник на ринку, будь то IT-послуги або продукти харчування. Він символізує якість товарів і, що найголовніше, виділяє їх серед тисячі інших. Але для такого ефекту необхідні досить великі фінансові вкладення. По-перше, розробку концепції, назви і логотипів найчастіше довіряють професіоналам, а їх робота далеко не дешева. По-друге, в XXI столітті без якісної і відносно дорогої рекламної кампанії отримати клієнтів — майже нездійсненне завдання. Захистити вкладені кошти на створення та розкрутку продукту, дозволить тільки реєстрація ТМ.

3. Цінний “актив”

Факт: витрати на створення і реєстрацію торгової марки повністю виправдовують себе. Мова не тільки про можливості піару без страхів за плагіат. Ім'я фірми здатне послужити джерелом пасивного доходу. ТМ можна при бажанні продати або навіть здати в оренду, організувавши франчайзинг. Варто відзначити і те, що при укладенні договорів часом встановлюється надбавка, пов'язана з цінністю марки. Іншими словами, вартість вашого бізнесу формується не тільки з вартості його активів, але і з його репутації, створюваної зареєстрованої і впізнаваною маркою.

4. Захист інтересів бізнесу в суді

Реєстрація торгової марки не дає гарантії того, що на ринку не буде підробок ваших товарів. Але ви зможете відстояти свої права в суді, вимагати вилучення контрафактного товару і навіть отримати компенсацію. Для цього необхідно звернутися в правоохоронні органи, Антимонопольний комітет України із заявою про порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, суд з позовом про припинення несанкціонованого використання вашої ТМ і/або Державну Службу Інтелектуальної Власності України.

5. Отримання престижного домену .UA

Сьогодні досягти успіху в бізнесі і вийти на міжнародний рівень без роботи зі Всесвітньою мережею, включаючи просування в ній, — неможливо. Це настільки очевидно для молодих підприємців, що багато хто починає вести справи в мережі ще до реєстрації торгової марки. Однак таким чином вони втрачають одну дуже круту можливість — отримати ім'я для свого представництва в Інтернеті в доменній зоні .UA. Цей домен є найстарішим і найпрестижнішим в Україні. Він має ряд переваг, перш за все, викликаючи довіру у користувачів і граючи істотну роль у формуванні іміджу компанії. Але для того, щоб працювати в ньому, необхідно підтвердити своє право інтелектуальної власності — наявність зареєстрованої ТМ.

Підведемо підсумки

Впевненість в своїх правах, захист інтересів бізнесу, перевага над конкурентами, підвищення цінності компанії і кращі умови для розкрутки — все це вагомі плюси в сторону реєстрації торгової марки. Скористатися ними чи ні — ваше рішення. Проте чим довше ви відкладаєте цю процедуру, тим більшим ризикам піддаєте свій бізнес. Наприклад, ви можете витратити цілий статок на розкрутку чужої марки і навіть потрапити під суд. Тому вже при появі ідеї бізнес-концепту дійте без зволікань.

Слід враховувати, що в реєстрації торгової марки є ряд нюансів. У тому числі необхідно ретельно досліджувати ринок і конкурентів, правильно скласти заявку і взяти до уваги особливості експлуатації ТМ в майбутньому. Розібратися у всіх питаннях і прискорити процес реєстрації вам допоможуть фахівці SAFIR Law&Finance. Звертайтеся, і ми відкриємо для вас двері великих бізнес-перспектив.

ЗАПИТАЙТЕ ЕКСПЕРТА

Читати ще

02.07.2020

Штрафні санкції за несвоєчасну сплату за договорами на період карантину

08.06.2020

Блокування податкових накладних: що робити?

15.05.2020

Податкові зміни у законодавстві на час карантину

© 2020 Safir Law&Finance. All rights reserved.

меню

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом!